גליל מדבקה לעסקים וחנויות

עסקים וחנויות בתחומים שונים זקוקים להקצאה קבועה של גליל מדבקה. במאמר הבא נסביר מה התפקיד של גליל מן הסוג הזה, מה אפשר לעשות איתו וכמובן גם למי הוא מתאים

היתרון של גליל מדבקה הוא שבעזרתו ניתן להקצות עבור העסק מגוון רחב של פתרונות באופן קבוע, זמין ומיידי. בניגוד למדבקות רגילות ונפרדות, כאן הגליל מאפשר לבעלי עסקים נגישות מלאה לצרכים שונים. בין היתר, אפשר לשלב את הגליל הזה ליד הקופה על מנת לשווק את המוצרים או השירותים ואפשר גם לשלב אותם בתימחור הפריטים השונים שיש על המדף.

במילים אחרות, גליל מדבקה הוא בין המוצרים הבודדים שמתאימים עבור עסקים וחנויות בתחומים שונים. החל מענף האופנה ועד הקוסמטיקה או המזון, הגליל הוא חלק בלתי נפרד מהעסקים הללו והוא קיים גם בחנויות גדולות וגם בחנויות קטנות. הסיבה לכך היא המחיר האטרקטיבי של הגליל בהשוואה לרכישה של כל מדבקה בנפרד, כמו גם הנוחות בשימוש עבור קהל היעד והעובדים.

לצחצו כאן למבחר גלילה המדבקות שלנו 

מה עושים עם גליל מדבקה?

התפקיד של הגליל הוא לאפשר משיכה החוצה ולאחר מכן הדבקה של המדבקות על כל פריט או מוצר לבחירתם של עובדי העסק והחנות. בפועל, יש כמה דברים שאפשר לעשות עם גלילים כאלה:

  • שיווק העסק אחרי העברת המוצרים בקופה – גליל מדבקה משמש לטובת שיווק של העסק והדפסת הלוגו שלו על גבי המוצרים אחרי שהם כבר עברו בקופה. כך למעשה הופכים את המוצר שאיתו הלקוחות הולכים הביתה לפרסומת, כמו גם מזכירים ללקוחות במידת הצורך את השם של העסק, את דרכי יצירת הקשר איתו או את הכתובת.
  • סימון מחירים – החוק בישראל מחייב סימון מחירים על כל הפריטים והמוצרים שיש על המדפים. לא משנה באיזה סוג של מוצר או פריט מדובר, על בעלי העסקים והחנויות לסמן את המחיר שלהם בצורה ברורה. בפועל, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא לתת לעובדים גליל מדבקות ולאפשר להם לעבור איתו בין המוצרים השונים לטובת סימון מהיר ומיידי.
  • קידום ויחסי ציבור – האמת היא שלא חייבים לחכות עד שהלקוחות יגיעו אל הקופה על מנת להשתמש בגליל. במקום זה, אפשר לחלק מדבקות ללקוחות שנכנסים לחנות או לעסק וכך לקדם ולהשיג מטרות שונות של יחסי ציבור. כאשר הלקוחות שנכנסים לחנות או לעסק מקבלים מדבקה, הם כבר מרגישים מחויבים יותר אל העסקאות והרכישה.

כך בוחרים גליל מדבקה

הדבר החשוב ביותר הוא להתאים גם את סוג ואורך הגליל וגם את המדבקות עצמן אל הצרכים של העסק. בשביל לעשות את זה, מעצבים למשל סוגים שונים של מדבקות ומביאים בחשבון את צבעי הלוגו של העסק, את הגוונים המזוהים עם החנות או את הצבעים של הרשת כולה. לאחר מכן, בודקים איזה מדבקות יכולות להחזיק מעמד הכי הרבה זמן על המוצרים או על הבגדים של הלקוחות ומתייעצים עם אנשי מקצוע לגבי טווח המחירים המשוער.

גליל מדבקות

באופן עקרוני, העלות של גליל מדבקה לחנות או לעסק נקבעת לפי איכות המדבקות ולפי אורך וגודל הגליל. ככל שהגליל ארוך יותר כך יעלה המחיר שלו, אך העלות למדבקה תרד. אז כמו תמיד, מה שצריך לעשות הוא להתאים את הפתרון לצרכים הקיימים של העסק וליעדים שהוא קובע לעצמו בטווח הקצר והארוך.

לסיכום, גליל מדבקה יכול למלא פונקציות שונות עבור בעלי עסקים וחנויות. השימוש בגליל הזה נוח ונגיש והוא מוכיח את עצמו גם בעסקים קטנים, גם בסניפים של רשתות בינלאומיות וגם בחנויות.